jump to navigation

5 ani si 2 lumi Noiembrie 18, 2014

Posted by miaela in Uncategorized.
trackback

Stiam ca drumul dintre noi e lung…stiam ca anii dintre noi au creat distante ce nu le putem recupera. Dar au fost momente cand distantele n-au mai parut atat de mari, cand am impartasit bucurii si emotii si am vazut lumea cu aceiasi ochi. Cand am inteles lucrurile in acelasi fel. Cand planurile erau mai usoare. Ai mai facut un pas si pasul acela te-a indepartat…am ramas cu ani in urma si acum nu mai pot sa te ajung. Iti zambesc si iti privesc lumea din afara, in timp ce tu alergi prin zile intr-un alt ritm. Orele tale nu mai au nimic comun cu orele mele. Tu alergi printre rasete si plansete de copil, eu alerg printre proiecte si planuri ce-mi acopera timpul liber. Acum bratele tale tin mereu puiul si sufletul tau e pentru ea. Iti urmaresc agitatia si munca ce nu pare sa se termine si ma intreb daca peste ani voi fi si eu la fel. Daca imi va fi mai greu sau daca imi va fi mai usor. Daca voi avea puterea ta si rabdarea ta. Si apoi te vad imbratisand puiul care iti zambeste strengareste si imi dau seama ca nimic nu poate inlocui acele momente perfecte. Si asta imi da curaj. Stiu ca sunt cu ani in urma ta, ca nu mai avem mereu cafeaua impreuna, drumetiile sau orele in magazine ca sa te uiti pe indelete si sa poti sa te gandesti si razgandesti de prea multe ori, dar  acum ai un pui care iti aduce mai multa bucurie decat ai fi visat. Si cand voi ajunge si eu mai aproape de tine, vom mai recupera. Daca si atunci va fi greu…peste vreo 10-15 ani ne asteapta undeva o masa, doua fotolii si doua cani mari de cafea. Doar pentru noi. Si vom rade si vom povesti si vom vedea din nou lumea cu aceiasi ochi.

2 cups of coffee

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

