jump to navigation

Ganduri de Lovely girl 2 decembrie 1, 2008

Posted by miaela in Uncategorized.
add a comment

Decembrie…azi am vazut de la geamul meu tancurile si alte masini militaresti…de la etajul 8 vedeam manusile albe ale soldatilor…la televizor se dadeau imagini din timpul defilarii…parca am avut o sclipire de mandrie ca e si ziua mea, cum e ziua tuturor romanilor, ca sunt nascuta si crescuta in tara asta care are atatea locuri care te uimiesc si iti marcheaza momente semnificative din viata, locuri impresionante care raman intiparite in suflet si in amintiri. Ignorand putin realitatea trista in care se traieste, azi Romania a sarbatorit…asa cum era firesc.

Zilele de minivacanta au trecut ca prin vis. Repede si fara nori de ploaie in suflet. Orice tentativa de ganduri triste a fost risipita de imbratisarile de care aveam atata nevoie. Zambesc. Sunt, in sfarsit, increzatoare. Ne facem planuri si visam cu ochii deschisi. A devenit primul gand al diminetilor si ultimul gand inainte sa adorm. Tandretea si gesturile protectoare sunt cele care imi permit sa ma arunc in gol. Sa cad si sa stiu ca ma va prinde inainte sa ma lovesc. Sambata seara am iesit impreuna. A fost o seara ca acelea care stii ca vor ramane mult timp in amintiri. O imagine care imi va ramane gravata in suflet. Un sentiment atat de placut care m-a invadat rascolind tot ce credeam si oferindu-mi o liniste mult cautata.

De maine incepe iar…aceeasi agitatie a zilelor monotone care trec fara sens, prinsi intr-o vesnica amorteala. Pana seara. Seara totul se schimba. Seara pot sa respir, sa fiu doar eu. Seara, cand toate activitatile se incheie pot sa ma bucur de timpul nostru impreuna.

„I’ll take you for who you are, if you take me for everything…”